Aikataulumme viivästyminen on nyt ohi. Osaltaan itseaiheutetun myöhästymisen kautta, olemme nähneet toimialan monet ulottuvuudet, joihin olemme pureutuneet tuotteemme toiminnoissa. Ominaisuuksia olemme vahvistaneet ja kehittäneet sekä kattavasti testanneet, jotta palvelumme tuotanto toimii suunnitelmien mukaan. Nyt olemme valmiita, tuotteemme on kunnossa ja palvelu on valmis tuotantoon.
- Tärkeimpänä asiana on suomalainen asiakaspalvelu, joka vastaa ja palvelee teitä suomen kielellä puhelimen, sähköpostin tai online-tapaamisen välityksellä.
- Vasteaika on 2 tuntia kysymyksen saapumisesta arkena normaalina työaikana.
- Testattu, toimiva, alan nykyaikaisin API.
- PlugIn-ratkaisu yksittäisiin toimintoihin ja pysyvänä ratkaisuna esimerkiksi pk-yritysasiakkaille.
- Portaali, joka antaa läpinäkyvyyden logistiikkaanne.
Miksi asiakkaamme valitsevat HiavaNet+:n
HiavaNet+ -palvelulla varmistetaan kuljetusdatan nopea välitys ja dokumenttien oikeellisuus sekä ajantasaisesti läpinäkyvä tilausten seuranta. Räätälöimme palvelun ja datan käsittelyn vastaamaan asiakkaittemme tarpeita.
- Suomalainen asiakaspalvelu ja asiakastuki.
- Asiakkaan tarpeisiin räätälöityvät ratkaisut ja tarjonta.
- Kiinteät reaaliaikaiset yhteydet kaikkiin kotimaisiin kuljetusyrityksiin ja kaikkialle maailmaan logistiikkakonserneihin.
- Kaikkien logistiikan dokumenttien tulostusmahdollisuus.
- Asiakaskohtaisesti mm. SSCC-koodien muodostus ja kotimaan rahtikirjanumeroiden hallinta sekä niiden tulostus.
- Logistiikan dataan liittyvä raportointi ja sen ratkaisut.
- Asiakkaillemme tuotamme käsitellystä datasta räätälöitävissä olevat mittaroinnit ja koonnit.
Ota yhteyttä!
HiavaNet+ Sales:
Timo Mustikkamaa _ Sales Manager
timo@hiava.fi // +358 40 1272733
Teemu Hämäläinen
teemu@hiava.fi
Juha Teinilä
juha@hiava.fi
HiavaNet+ Asiakaspalvelu:
Custom.support@hiava.fi // +358 50 331 4474